05 augusti 2009

Krukor..

.....finns det i mängder på utställningen på Sofiero



Så här kul kan man bygga en portal med 780 krukor...vilket jobb!!!



Små nätta krukor för en liten ört...



Eller stora med öron...



Kanske en fyrkantig???



Enkla.....



Dekorerade som en ananas..... (tycker jag det ser ut som)



Jag gillar då det växer mossa på dem....så dekorativt!!



Denna är så vacker!
Hade jag gärna burit med mej hem....gärna med ett olivträd i...



Snyggt!!!


Dekorativt med ormbunke i.....enkelt och så snyggt...



Små grodorna.....är lustiga att se...



Häftig!!!


Snyggt....och så enkelt......


Ett citrusträd i denna.......hm inte helt fel....



Svulstiga med kronärtskockans form.....så läckert!!!




I massor med taklök.....








...krukor, krukor...det är ljuvligt och man får aldrig för många....

6 kommentarer:

  1. ja man borde vara gjord av pengar....

    SvaraRadera
  2. Ja precis, eller ett eget tryckeri åtminstånde....

    SvaraRadera
  3. Många fina krukor finns det. Jag gillar mina gamla.

    SvaraRadera
  4. Oh efter att suttit och tittat runt i din blogg så är jag uppfylld av vällust.
    Och alla dessa vackra krukor mmm så fint!

    SvaraRadera
  5. Underbara krukor, särskilt dom med mossa... Hur gick det hos Benny?

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig blogg du har.
    Underbara bilder man bara njuter.
    Återkommer gärna.
    Tack för titten i min blogg.
    Hälsar Ann.

    SvaraRadera

Här kan du skriva en liten trevlig kommentar!!

Ställer du en fråga så titta gärna in igen då jag svarar här.

Jag kommer gärna på besök i din blogg, så det är skoj om jag kan se vem Du är, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna!

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)