13 augusti 2009

Idag...

...är det en sådan regntung dag.

Himlen är grå och rätt vad det är så kommer en liten skur.....

Idag ska jag krypa upp i soffan med en hel bunt Allt om Trädgård tidningar som jag fick av en kär väninna häromdagen.



Att tidningarna har ett år eller två på nacken gör absolut ingenting, de är nya för mej.

Sen drömmer jag mej bort......i någon annans trädgård...:)

Jäklar!!! Nu är det ingen liten skur som kommer.....det är en STOOOR!!!

Skönt med regn så slipper man vattna.

3 kommentarer:

  1. Du ska veta att jag följer dina bloggar varje dag nu.Gillar dem jättemycket.

    SvaraRadera
  2. Ja du är så väkommen hit.
    Kul du skriver en liten rad med, min goa vän.
    Kram på dej

    SvaraRadera

Här kan du skriva en liten trevlig kommentar!!

Ställer du en fråga så titta gärna in igen då jag svarar här.

Jag kommer gärna på besök i din blogg, så det är skoj om jag kan se vem Du är, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna!

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)