30 december 2010

Jag har haft...

...en viss frånvaro en tid härifrån...




Dels på grund av all julförberedelse och dels för att förbereda och att samla krafter till min födelsedag :)

Slog ju om till en nolla där på slutet, så  nu är jag också med i de mognas gäng ;))





Snön är hög även i min trädgård, var ute och mätte på ett ställe där det brukar lägga sej då det blåser ihop, och där var 70 cm!!! På mer normala ställen är det nog "bara" 40 cm och det räcker ju gott och väl det också.




Det var månförmörkelse härom natten innan jul....och jag försökte få till en bra bild....ja... det gick ju så där....




Så slog förkylningen till...som tur var hann jag fira födelsedagen, nu sitter jag här med ont i halsen och en näsa som är röd och helt stopp :(   men det går ju över...

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Nu har jag kikat ikapp en hel del ikväll! Så mycket fina bilder du har visat här, talgoxen, fjärilen mm, ljuvliga! Och bloggen har fått en ny touch!

    Hoppas du får ett fint Nyårsfirande! Gott Nytt år!
    kram H.

    SvaraRadera
  2. Först och främst: Ett stort GRATTIS, om än försenat!
    Roligt att du är tillbaka i bloggvärlden!
    Fina bilder - som vanligt!
    Och du lyckades fånga månförmörkelsen! Bravo!
    Ja, mycket snö har vi - i år också!!!
    Ett gott slut och ett GOTT NYTT ÅR önskar jag dig!
    Kram, Monica

    SvaraRadera
  3. Ååååh....GRATTIS.
    Din månförmörkelse var fin tycker jag som misslyckades totalt ;))

    SvaraRadera
  4. ...och så GOTT NYTT ÅR så klart.....

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på dig och tack för kommentaren.
    Jag väntar mera snö imorgon och hoppas faktiskt på det för jag skall duka upp fågelbord.
    Ha en skön helg
    Annika

    SvaraRadera

Här kan du skriva en liten trevlig kommentar!!

Ställer du en fråga så titta gärna in igen då jag svarar här.

Jag kommer gärna på besök i din blogg, så det är skoj om jag kan se vem Du är, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna!

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)