30 juni 2009

Datorproblem.......

.......suck vad man blir trött på sådant....

Jag har i flera dagar nu haft problem med datorn, både att komma in på internet, då det tar evigheter att sidan ska laddas upp och allt segar sej så in i norden.

Då jag väl kommer in kan jag inte lägga in några bilder här....suck.........

Sådant ska bara fungera alltså!!!!!!!!

Jag är ju inget sådant snille som kan hitta felet heller.......

Jag har MASSOR med bilder som jag tagit och som jag vill visa, men Ni får hålla er till tåls.....det kommer snart hoppas jag.

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt det är när det inte funkar. Det skall bara vara att köra//Britt

    SvaraRadera

Här kan du skriva en liten trevlig kommentar!!

Ställer du en fråga så titta gärna in igen då jag svarar här.

Jag kommer gärna på besök i din blogg, så det är skoj om jag kan se vem Du är, men givetvis är anonyma kommentarer också välkomna!

Tycker du att vissa kommentarer syns direkt, medan andra tar ett tag innan de kommer upp, beror detta på att jag har kommentarsgranskning för nya kommentarer på inlägg som är gamla/äldre än 2 dagar. Det beror på att jag missade läsa om någon skrivit i ett äldre inlägg. På detta viset så missar jag inget :)